TIMPUL DE LIVRARE
Marfa va fi expediata clientului in cel mai scurt timp posibil, de regula marfa fiind expediata catre client in 7 – 14 zile lucratoare de la confirmarea comenzii (daca nu se specifica altfel). În timpul sărbătorilor naționale și colective ale partenerilor noștri de livrare, timpul de livrare se poate prelungi. Livrarea poate fi amânată, pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți.
METODA DE LIVRARE
Livrarea se face in 7 – 14 zile de la expediere. Pachetul va fi livrat la adresa pe care ați furnizat-o la comanda.
CURIER
Livrările sunt efectuate prin UPS, DPD, Gebruder Weiss sau în unele cazuri prin curieri privați.
CONFIRMARE COMANDA PRIN E-MAIL
În cazul în care achiziția dvs. este reușită, veți primi un e-mail de confirmare a comenzii cu o listă a produselor comandate, prețul și adresa de livrare.
PACHET PIERDUT
Dacă nu primiți mărfurile în termen de o săptămână de la e-mailul de confirmare a expedierii, vă rugăm să anunțați serviciul nostru pentru clienți prin e-mail sau sunând la numărul.
UNDE ESTE PACHETUL TĂU
Odată ce expedierea a plecat, veți primi un e-mail cu un număr de urmărire, care vă va ține la curent cu starea expedierii.Daca nu ati primit acest număr de urmărire,puteti sa îl solicitați pe e-mail office@saboticonfortabili.ro !
Saboticonfortabili România nu va fi în nici un caz răspunzător pentru eventualele evenimente neconvenționale, din cauza timpilor lungi de livrare sau a eșecului livrării articolelor care sunt indicate ca nedisponibile imediat.
VĂ RUGĂM SĂ FIȚI CONȘTIENȚI
Livrarea la usa (la etajele superioare) trebuie convenita în prealabil.Pentru aceasta este probabilă adăugarea unui cost suplimentar determinat de acest tip de serviciu de livrare.
Vehiculele serviciilor de livrare nu au întotdeauna o rampă care să vă ajute la descărcarea echipamentului comandat. Este posibil să fie necesar să descărcați paletul(ele) manual din camion. În cazul în care refuzați să faceți acest lucru și refuzați bunurile, nu aveți dreptul la o rambursare integrală a costului de achiziție, ci doar o rambursare pentru echipamentul achiziționat.
Va trebui să plătiți costurile de transport în ambele sensuri. In caz de aranjare in avans si plata suplimentara putem pune la dispozitie un vehicul de transport cu rampa.